fredag 13 januari 2012

Dagens Porträtt!


Det finns de som jag alltid återkommer till att teckna, de som inspirerar lite extra. Sandra är utan tvekan en av dom jag tecknat allra flest gånger.

Idag började jag dagen med hotellfrukost i min egen stad ihop med Emil. Det känns som en riktig lyx att gå coh äta hotellfrukost, sånt man får lov att unna sig med jämna mellanrum.
På senaste tiden har jag och Emil börjat träna ihop. Jag har alltid varit emot det där att träna ihop med den man lever med, men herregud vad fel jag hade! Det är hur roligt som helst att gå till gymmet ihop, man puschar varann att göra mer än man någonsin gjort förut och man behöver aldrig känna sig dum eller ensam. Dessutom är det lättare att sätta upp mål om man är två, då kan alltid den andra säga nej när man är sugen på pizza eller annat skräp.
Idag står det spinning på schemat och eftersom det är fredag den trettonde kommer jag väl välta av cykeln.
Då är det alldeles extra bra att vara två, så man har någon som alltid kan hjälpa en på fötter igen.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Inger sa...

Hej! Har du sparat några teckningar från när du var yngre. Kan du inte visa upp dem på bloggen isåfall. Det skulle vara så kul att se utvecklingen. Du måste ju också ha varit nybörjare en gång i tiden :)

13 januari 2012 kl. 21:01  
Anonymous Anonym sa...

Oj, satan i gatan vad du är duktig på att rita. Är sjuuukt imponerad, verkligen!!

15 januari 2012 kl. 12:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida