fredag 9 december 2011

Anna om riktig Vänskap!




Jag hade storslagna planer när jag satt på tåget till Göteborg. Gå i alla affärer, strosa i Haga och köpa julklappar. Jag hann in på H&M, sen åt jag sushi med Wenche.
Efter det ringde min bästis Henrik och råkade va i Göteborg just idag han också. Vi skulle snabbfika, men det blev en tvåtimmarsfika som senare blev två öl och sen fick jag springa genom julmarknaden och till tåget.
Men nu sitter jag här och susar fram genom kolsvart skog, lugn och lycklig ända in i själen. För nu har jag fått min dos. Min dos av vänner.
Vi är ett gäng i Karlstad, bestående av mig, Ribb, Anders, Henrik och Jody. Vi har känt varann så länge man kan minnas och det finns ingenstans jag trivs så bra som just med dom. Hemma liksom, oavsett var man möts. De är min barndom, min uppväxt och alla mina minnen.
Utan dom vore jag ingenting!



Så nu känner jag mig hel igen. Som mig själv. För nu har jag fått min dos vänskap.
Om två veckor ses vi allihop igen och jag räknar ner mer till det än julafton!


Även om jag bara va i Göteborg i sex timmar, var det mina mest välanvända timmar på länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida