fredag 16 december 2011

Anna och Musikhjälpen!

Nu är teckningen lämnad. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom sj strular som alltid var mitt tåg så sent att Jason redan gått och lagt sig när jag kom fram. Istället fick jag lämna den till en vakt som inte verkade det minsta intresserad av teckningar.

Men nu imorse fick jag mail om att teckningen va på rätt plats och att de nu bara väntar på att Jason ska vakna så han kan signera den!

Så någon gång i eftermiddag kommer den ut på auktion! Hoppas ni budar en massa så alla flickor få gå i skolan!






1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att den är med, men vad tråkigt att du inte fick publicitet för den! /Jeanette @ work

16 december 2011 kl. 12:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida