fredag 18 november 2011

Dagens Kanin!


Var uppe med tuppen imorse för att hinna jobba ikapp lite nu när jag ska till Karlstad.
Jag tecknar mönster för fulla muggar och det är väldigt roligt och inte alls som det jag brukar teckna. Dessutom färglägger jag i datorn vilket känns väldigt nytt för en penn-junkie som jag.

För er som varit uppmärksamma (och Damernas Värld-prenumeranter) så har ni säkert sett att det står om min kalender i nya numret! Väldigt roligt och en himla bra start på dagen att få se det!
Tack!

Jag bjuder också på dagens kanin, den sista kaninbilden i serien som ska va med på utställningen.

En sista liten notis: ni som frågar om fröken Ångermanland och fröken Närke, det stämmer att jag inte tecknat dom. Månadsflickorna kom i vägen men jag har inte glömt bort det. Det ligger bara på is tills jag får lite mer tid.

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Jenny Isabelle sa...

Hallå där Anna! Du medverkade i mitt projekt på gymnasiet för två år sedan (efterstudenten) och det var himla kul nu att se att Damernas värld uppmärksammar dina verk! Önskar dig all lycka! Kram Jenny

19 november 2011 kl. 22:06  
Blogger Emma Svalander sa...

ville bara säga att jag verkligen gillar dina kaniner =)

20 november 2011 kl. 07:57  
Anonymous Moi sa...

Hej Anna! Vilken fin blogg, har inte besökt den tidigare men beundrat din fina bild av KattaKvack. Jobba på :) Har en liten fråga, om man skulle vilja göra en beställning hur lång tid behöver du på dig? (Bröllopsgåva, bröllopet är framåt sommaren, inte satt ngt datum än). Ha det fint!

20 november 2011 kl. 11:48  
Blogger Kajsa sa...

Så himla fin kanin.

20 november 2011 kl. 16:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida