torsdag 17 november 2011

Anna och "Brevet"!



Igår hamnade jag som sagt av en slump hos företaget baoobaoo.
När jag kikade igenom deras sortiment fick jag syn på det här sjukt coola datafodralet!
Det är gjort i nått superpapper så det inte går sönder, men ändå känns precis som ett riktigt kuvert. Det gör också att man kan rita på det.
Till min förtjusning fick jag med mig ett hem!

Såhär tjusigt ser det ut inuti, med rött sidentyg!

Knäppningen.

Såhär skrev jag på mitt fodral, så alla vet var de ska skicka det om den kommer på villovägar, haha!
Sen la jag till två frimärken också, för säkerhetsskull.

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Louise sa...

Har du sett att de skriver om din kalender i senaste damernas värld och även på deras hemsida? Roligt!

17 november 2011 kl. 18:27  
Anonymous Linda sa...

Vilket fint fodral!

18 november 2011 kl. 20:26  
Anonymous veronica sa...

åh det där fodralet är så jäkulens coolt. har skrivit ner det på min önskelista till jultomten, hihi. hittade det för två veckor sen och blev helt kääär. good taste.
vill förövrigt säga att jag blir så avundsjuk på ditt liv som du lever just nu. du verkar ha hittat ditt drömliv. jag lever just nu mitt uppe i ett kaos där stressen förstört mitt positiva liv och hatar jobbet jag har. jag undrar när det ska vända...

20 november 2011 kl. 11:28  
Anonymous Vicky sa...

men FINAST då!

20 november 2011 kl. 22:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida