torsdag 8 september 2011

Dagens Glasögon!




Jag har nya glasögon! Så himla skönt, en helt ny värld har öppnat sig, en värld där jag faktiskt ser nått! (lite ironiskt med en illustratör som inte ser kan man tycka)
De är från smart eyes (som är det bästa glasögonstället ever! De har bara fräsiga glasögon) och de är gjorda i, håll i er nu, TRÄ!
De väger ingenting och kostade en tredjedel av vad glasögon kostar i andra butiker! (nej, jag är inte sponsrad, detta är ett rent och skärt tips)



Reklambyråintervjun gick fint och jag hann också med en lunch med min man och att boka en tid för en ny tatuering! Det är en ny tid som börjar nu, därav drömmen och därav tatueringen. Man ska minnas sådana här stunder, det gör man lättast genom tatueringar.
Vad det blir får ni se nästa torsdag.

Nu ska jag teckna, det här är en bra dag, det känner jag redan nu!

Etiketter: ,

7 kommentarer:

Anonymous Svägerskan sa...

haha, jag har också nya brillor - från smarteyes! bäst! :D
ja men ok, då säger vi det. jag kan vara dalarna! ;) haha!
har ni tänkt komma till hösten (snart)? vore kul!
kram från oss!

8 september 2011 kl. 17:07  
Anonymous Sara Ahonen sa...

Ja riktigt snygga! Vill också ha glasögon fast jag inte behöver ;) Och jag ska nog följa min hänggivelse någon dag snart! :) Mvh, Sara

8 september 2011 kl. 18:59  
Blogger En långvarig förkylning sa...

Snyggt med träbågar!

9 september 2011 kl. 01:12  
Blogger Unga fröken Karlsson sa...

Ooh, snygg fotölj!

9 september 2011 kl. 14:27  
Anonymous Ämma sa...

Sjukt snygga brills!

9 september 2011 kl. 23:30  
Blogger Unknown sa...

Så himla snygga brillor! Ett par såna skulle jag gärna sätta på mig, men har man inga synfel är det väl en aning onödigt att investera i ett par glasögon... Var de mycket dyra?

11 september 2011 kl. 23:32  
Blogger schmut sa...

Skulle googla mina nya bågar för att visa maken men det verkar bara vara du som uppmärkammat de här snyggingarna! Jag blev helt till mig när jag såg dem i butik.

19 september 2011 kl. 19:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida