lördag 13 augusti 2011

Anna Pysslar!











Idag är det inofficiella pysseldagen för imorgon ska jag och Emil va med och sälja saker på loppis i folkets park!
Så nu har vi rensat för fullt och bland mina miljarder skor hittade jag ett par vita och tänkte -de kan jag måla nått fint på och sälja i webshopen!
Problemet är bara att jag blev så himla nöjd så nu vill jag inte alls sälja dom! Typiskt!
Men kanske kan jag pyssla ihop nått liknande till shopen?

Jag har iallafall gjort två nya muggar som kommer upp där senare ikväll, hoppas ni gillar dom!

12 kommentarer:

Anonymous Emma sa...

Gör ett par till mig och min pojkvän med! Strl 38 & 45.
Svin snygga!
Puss

13 augusti 2011 kl. 22:24  
Blogger Ida sa...

gud så fina

14 augusti 2011 kl. 00:30  
Anonymous Ida sa...

Skitsnygga Anna!!

14 augusti 2011 kl. 09:55  
Anonymous Anna sa...

Åh, såna vill jag med ha, köper direkt om du gör ett par 39or!!

14 augusti 2011 kl. 12:08  
Blogger Sandra sa...

Men åh vad fina!!! Fantastiska!

14 augusti 2011 kl. 12:29  
Anonymous Hanna sa...

Snygga! men jag undrar, får man stjäla mönster sådär rakt av och sälja? Kan förstå om man får göra det för eget bruk men vet inte hur det är annars...

14 augusti 2011 kl. 12:35  
Anonymous Hanna sa...

Hm, ser nu att det låter lite hårt att skriva "stjäla", Använda andras mönster kanske passar bättre :)

14 augusti 2011 kl. 12:36  
Blogger Olga sa...

Mönstret är garanterat copyrightad och då får man absolut inte kopiera och sälja vidare. Men man kan nog sälja om det är "Berså inspirerat". Fast mönstret som Anna har målat ser för farligt likt som orginal mönstret. :/

14 augusti 2011 kl. 15:15  
Blogger Anna Ileby sa...

Fast nu skulle jag ju ha dom själv så då är det ju inget att bråka om! Men det är säkert sant att man inte får kopiera, så jag får väl gå runt och känna mig olagligt snygg i skorna nudå ;)

14 augusti 2011 kl. 18:04  
Blogger Olga sa...

haha, här är det inga som bråkar, utan upplyser.
Jag syftade på att man inte får göra det om man säljer vidare och på så vis gör en profit på någon annans varumärke. Men såklart, du får göra precis som du bäst vill, lagligt eller olagligt. ;)

14 augusti 2011 kl. 19:06  
Blogger Joanna sa...

superroliga!
och fina.

17 augusti 2011 kl. 22:23  
Blogger Johanna sa...

snyggt sånna skulle jag vilja ha!!

18 augusti 2011 kl. 17:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida