torsdag 28 juli 2011

Annas Nya Väska!





Jag har fått en heeeelt ljuvlig väska i skinn av min snälla faster! Den är stor nog för att rymma min A3 portfolio och ändå se fantastisk ut!
Om jag skulle vinna det där drömstipendiet (tack snälla ni för alla röster och att ni fortfarande röstar, ni är verkligen bäst!!) då skulle den här väskan följa med på min turné till alla illustratörsagenturer!
Åh jag älskar den, så genuint fantastisk och perfekt att fylla till bredden med teckningar!
Från marc'o'polo.

Tack snällaste faster!

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har såklart röstat själv, men har även länkat från min blogg och uppmuntrat mina läsare att rösta på dig :-)

28 juli 2011 kl. 22:23  
Anonymous Maria sa...

Det går inte att rösta! :/ Klickar på knappen, men det händer ingenting.. Har försökt vid flera olika tillfällen. Någon fler som har samma problem?

28 juli 2011 kl. 23:01  
Anonymous Anonym sa...

Svar till Maria: Det "händer" ingenting men kolla räkneverket så ser du att en röst har lagts till när du har röstat.

29 juli 2011 kl. 07:03  
Anonymous Emma sa...

Maria: Jag har google chrome och där funkar det inte för mig heller (inget händer i räkneverket). Jag gick in via både firefox och internet explorer istället och lyckades lägga två röster dock. ;)

30 juli 2011 kl. 10:26  
Anonymous Therese sa...

Hur länge håller tävlingen på? :)

30 juli 2011 kl. 20:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida