tisdag 15 mars 2011

Anna och Våren!


Idag är det första officiella vådagen här, det har jag bestämt.
Det är min första dag tillbaka i studion efter nästan två veckor i sängen, så det känns fint att va tillbaka när det är sol ute.
Nu när jag så sakta börjar bli frisk så inser man hur himla mycket man uppskattar att inte vara sjuk längre, för när man ligger där i feberyran och hostar sönder både revben och mage, ja då känns det ju faktiskt som om man aldrig ska bli frisk mer.
Men sen vips så händer det!


Så roligt att så många anmält sig till ritkursen, ännu är det fritt fram för fler så det är bara att skicka iväg ett mail!

Vet ni vad, idag ska jag tatuera mitt första riktiga porträtt!
(den här trollsländan gjorde jag precis innan jag blev sjuk)

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Blogger Daniel Milton sa...

Grym!

15 mars 2011 kl. 13:29  
Blogger Johanna Urban sa...

Oj! En av de vackraste tatueringar jag sett, älskar trollsländan, fint jobb ANNA!!!

johanna, ART

15 mars 2011 kl. 17:45  
Anonymous Jeanette sa...

Det är ju en sån trollslända jag vill ha ju! När kommer du till götet och tatuerar? :)

15 mars 2011 kl. 18:59  
Anonymous Sara sa...

Du är så himla duktig! :)

15 mars 2011 kl. 21:48  
Anonymous Maria sa...

Trollslända var en av mina funderingar på en ny tatuering, men jag tror det får bli en fjäril.

Denna ser grym ut dock.

15 mars 2011 kl. 22:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida