söndag 20 mars 2011

Anna blir Bortskämd!


Emil har skaffat en ny hobby - matlagning!
Det är fantastiskt, för mig speciellt som verkligen hatar att laga mat (jag gör bara korvstroganoff och ungsbakad falukorv)
Sålänge han får ha musik, ett glas vin och en handduk över axeln som Per Morberg, så är han nöjd.

Så nu blir jag bjuden på den ena lyxrätten efter den andra här hemma, så himlans lyxigt! Så tack Per Morberg, för att du petat med händerna i smöret, slängt med ditt hår och fått min man att älska att laga mat!



Igår var jag på photoshoot med femtiotalstema, väldigt roligt! Jag återkommer med bilder så fort jag fått dom från fotografen.
Nu söndagmiddag och sen bio med glada hudikgänget!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Linn sa...

kanske en helt orealterad kommentar till det här inlägget, men jag tänkte direkt på dig när jag såg det här =)
http://www.etsy.com/listing/39174060/warning-leave-me-alone-im-painting-sign?utm_source=api&utm_medium=api&utm_campaign=api

Ha en toppensöndag nu!

20 mars 2011 kl. 15:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida