måndag 14 februari 2011

Annas Ateljé!





Såhär ser det ut i min ateljé just nu! Vi kan väl kalla det kreativt kaos!
Madrassen är kvar sen Linn va här, vad kan det vara nu, tre veckor sen?
Ähhh det är en världslig sak.
De blommmiga plåtlådorna kommer från Panduro och är nya och alldeles jättefina, min råddjurssamling som är så stor att den snart inte får plats i hyllan längre, sen en hög med loppistyger, textilfärger och garner.
Älskar när allt ligger framme, det ser så inspirerande ut!

Etiketter: ,

7 kommentarer:

Anonymous linn sa...

fint det blev med vimplarna!!
puss

14 februari 2011 kl. 10:33  
Blogger SofiePetersson sa...

tycker att det ser alldeles underbart ut! :D

14 februari 2011 kl. 10:52  
Blogger Nina sa...

fasen va du är grym!!! Jag blir alltid lika inspirerad när jag läser här! Hoppas du tar det som en komplimang att jag länkar till dig! ha en bra dag!

14 februari 2011 kl. 12:02  
Blogger ZHENYA ZHURAVLYOVA sa...

lovely!

14 februari 2011 kl. 12:19  
Anonymous Anonym sa...

men gud vilka härliga färger! note to self: måste bli bättre på färg!

14 februari 2011 kl. 18:04  
Anonymous Susann sa...

oj va fina :)
Ha en fin kväll :)

14 februari 2011 kl. 18:18  
Blogger Meir enn tusen ord sa...

Åhh! Kreativt kaos er det finaste rotet i verden. : )

14 februari 2011 kl. 18:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida