måndag 31 januari 2011

Annas Pippi!



Här är den utlovade talgoxen!
Den ser lite "grötig" ut men det är för att den läker och har fått skorpa på sig (skorpa, äckligt ord)

Angående piercingen i örat (mest för att lugna min ömma moder) så är det bara en läkring i nu. Det ska sen bara va en liten diamant där, så det kommer inte synas såhär mycket.

Idag ska jag teckna och imorgon är det dags för mig att göra dödskalletatueringen jag letade folk till!
Åhhh så spännande!
Lovar en hög med bilder imorgon kväll!

Etiketter:

16 kommentarer:

Anonymous Saralingon sa...

Näej, vad snyggt! Jag som aldrig velat attuera mig blev himla sugen på en sådan. Vad kan ett sådant kalas gå på?

31 januari 2011 kl. 12:19  
Anonymous Killmamman sa...

så himla fin! ser fram emot bilderna från tatueringen :)

31 januari 2011 kl. 12:26  
Anonymous Elin sa...

snyggt! är det inte farligt att pierca sig där på "flärpen"? jag ville göra det men det var en piercare som sa att det var farligt, att det finns nån nerv där som går till hjärnan.. låter inte logiskt men jag vågade inte chansa :P

31 januari 2011 kl. 13:05  
Blogger ered sa...

Åh så fin! skör och vacker :)
Får man fråga varför du valde just en talgoxe?
har länge velat tatuera en gråsparv, men aldrig kommit till skott. kanske får be dig skissa upp nått ;)

31 januari 2011 kl. 14:11  
Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så fint med en liten fågel bakom örat!

31 januari 2011 kl. 15:49  
Anonymous Anonym sa...

Du skulle ha haft en Räv bakom örat!!!!

31 januari 2011 kl. 17:13  
Blogger Fia sa...

Jag gillar fåglar som tatueringar... Vill mkt gärna se den läkt sen!

31 januari 2011 kl. 18:25  
Anonymous Annakarin sa...

@Elin: Jag har en piercing i "flärpen", den piercingen har jag haft minst problem med av alla. Däremot går det inte att göra om den är för liten och man ska inte ha vad som helst i hålet sedan. Vanliga "ploppar" funkar inte.

@Ileby: Hur ont gjorde det på en skala? Om man jämför med överarmen?

31 januari 2011 kl. 19:01  
Anonymous Anonym sa...

Min första kommentar till dig (har tittat in här lite titt som tätt :) )och då måste jag ju först och främst säga att du är grym, helt galet fina saker du skapar! Och denna lilla fågel var helt klart fin och jag som lääänge klurat på att tatuera mig bakom örat undrar om det gör hiskeligt ont eller står man ut?

31 januari 2011 kl. 19:26  
Blogger Anna Ileby sa...

Tack alla!
En sån här liten plutt tatuering är relativt billig, typ en femhundring.

Det gör ont, men inte alls så ont som man kan tro. Tyckte mest det var obehagligt för man blev liksom åksjuk, det "burrar" så in i huvudet som gör att man blir lite snurrig. Men det var ganska snabbt överstökat.
Jämfört med armen så var baksidan av armen betydligt värre än den här.

31 januari 2011 kl. 19:58  
Anonymous lis sa...

fin!

31 januari 2011 kl. 20:04  
Blogger Joanna sa...

fint med talgoxe!

31 januari 2011 kl. 20:52  
Anonymous Louise sa...

helt underbar! är ett stort fan av fågeltatueringar och har redan en svala på axeln, och efter att ha sett den här är jag mer sugen än någonsin på att pryda kroppen med fler fåglar!

31 januari 2011 kl. 22:21  
Blogger jenny sa...

åh vad fint, otroligt fint!!

31 januari 2011 kl. 22:47  
Blogger Pia sa...

Det där var den snyggaste tatueringen jag någonsin sett! Hur kommer det sig att du gjorde den?

1 februari 2011 kl. 07:06  
Blogger Kajsa sa...

åh, så fantastiskt fin! fåglar är bäst!

2 februari 2011 kl. 10:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida