måndag 3 januari 2011

Annas Julklapp!


Jag är ett STORT fan av Marianne Westman och framförallt hennes "picknick" serie.
Jag har en hel del av hennes porslin och även en väska jag fått av Stina med just picknickmönstret.
Men nu fick jag en stoooor bit tyg av mamma i julklapp, perfekt att sy två fina kökskuddar av!
Så nu behövs bara en snäll mamma som syr kuddarna (check!) och en kökssoffa att lägga dom i. Men det kan vänta en smula, tills vi hittar ett fint rött hus på landet tex.
Sålänge får de ligga på köksstolarna.
Tack världens bästa mamma!

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger Fru Gårman sa...

Yee! Vicken tur! Picknick är superfint.

3 januari 2011 kl. 21:38  
Blogger amanda löwenberg sa...

Åh jag gillar också det mönstret! Så himla fint!

3 januari 2011 kl. 22:01  
Anonymous Saralingon sa...

Åh, det där kommer ju bli alldeles galet snyggt! Mönstret känns väldigt "Anna"!:)

Titta gärna förbi hos mig och TÄVLA om lite fina paket med HUDVÅRDSPRODUKTER här:

http://bloggar.nwt.se/saralingon/2011/01/03/tavling-vinn-hudvard-fran-cliniderm/

3 januari 2011 kl. 22:28  
Anonymous Julia sa...

Tips tips! På Designtorget säljs suuuperfina kökshanddukar med Picknick-mönstret. En stor fin bricka finns också, skärbräda och glasunderlägg. Ett samarbete mellan Almedahls och Marianne Westman herself!

5 januari 2011 kl. 14:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida