onsdag 22 december 2010

Liten Anna Ritar!

Den vanligaste frågan jag får (förutom vilka pennor jag använder) är om jag alltid varit duktig på att rita.
Så nu när jag är hemma hos mina föräldrar har jag rotat igenom skåpen och hittat lite gamla teckningar, sen får ni helt enkelt avgöra själva om jag alltid varit duktig på att rita eller inte.

(sen ett tips, man kan inte bara sätta sig ner tre gånger och teckna och tro att man ska va grym, jag har tecknat säkert minst en timme om dagen sen jag var tre fyra år. Så det krävs ju lite övning för att bli duktig. Jag vet att det är frustrerande nä det inte blir som man tänkt, men skit i det och öva öva öva, så släpper det så småningom. Jag lovar.)





Jared Leto från "Mitt så kallade liv". Herregud vad kär jag var i honom. Den här gjorde jag när jag var tolv år.





E-type. Jag var ett stort fan. Jag var elva år när jag tecknade denna.





Jan Johansen. Efter melodifestivalen och "se på mig". Elva år.





Mumintrallöt (man riktigt hör vilken värmländska jag måste haft) och My. Har inget årtal, men runt fem sex år kanske.





Två hästar i en hage. Fyra år.

Etiketter:

9 kommentarer:

Anonymous Mia sa...

=) jag var oxå jätte förälskar i jay leto...herre gud.. fick dåndimpen bara av att se han! =D Hade nästan glömt bord det=)

22 december 2010 kl. 11:45  
Blogger Fru Gårman sa...

Ja, du har alltid haft talang! Det ser man ju på lång väg.

22 december 2010 kl. 12:24  
Anonymous celina sa...

Roligt! Jag blev glad av det här inlägget.

22 december 2010 kl. 12:41  
Anonymous Art by Lisa Lans sa...

SÅ söta bilder!

22 december 2010 kl. 13:03  
Anonymous erka. sa...

hahahaha mumintralöt! jag dör.. kul med allt detta gamla. Jag hittade olje målningar från då när vi målade snygga modebildstjejör!på måndag får du vara en fin modebildstjäj!

22 december 2010 kl. 15:56  
Blogger em. sa...

Åh, Jared Leto, min andra förälskelse efter Sully i "Dr Quinn".

Jag måste få skryta också och tala om att fick träffa Jared Leto i våras, på allvar alltså! Han ser inte en dag äldre ut än när han var Jordan Catalano. HET!!

22 december 2010 kl. 19:37  
Anonymous Lisa sa...

I love mumintralöt. Heja Värmland!

23 december 2010 kl. 15:38  
Anonymous Svägerskan sa...

haha, älskar mumintrallöt! och ja, värmländska på hög nivå! hehe!

23 december 2010 kl. 16:45  
Blogger Cornelia och bitterheterna sa...

Jag avlider! Så gulligt! Men man ser att du hade fallenhet redan då.
Och well, Jared var verkligen i sitt esse då.
Nu blev jag också sugen på att spana in mina gamla konstverk.

28 december 2010 kl. 21:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida