fredag 20 mars 2009

Anna Flyttar!






Jag flyttar ju som sagt snart tillbaka till min älskade lägenhet!
Planerna på att göra om snurrar för fullt, dessutom pratar jag och Emil om att flytta ihop.
Jag älskar bilderna ovan, virrvarret och missmatchningen! Älskar organiserat stök. Fast hemma hos mig brukar jag missa den där organiserade biten och enbart ha stök. Mindre lyckat.
Dock tror jag aldrig jag skulle få ha det så om jag blev sambo. Så jag kanske måste njuta lite till i min ensamhet, fylld av färg, fuldjur och skor!

Bilderna kommer från Elisa Nalin hem och du hittar fler bilder på fina hem på www.theselby.com/

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

oj vad du känner mej väl angående organiserat stök och sånt. blir inge med det=) men jag älskar dej som fan. du är ju Annatastisk=)

20 mars 2009 kl. 17:11  
Anonymous Anonym sa...

Jeg trodde det var din leilighet jeg:)

21 mars 2009 kl. 19:51  
Anonymous Anonym sa...

SKORNA <33

22 mars 2009 kl. 15:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida