onsdag 31 december 2008

Anna Tipsar!


Eftersom jag bara omger mig med fina och bra människor så ska jag nu passa på att tipsa om en av mina favoriter, nämligen min svägerska och "kollega" (väldigt vuxet ord)Matilda!

Matilda är för att göra en lång historia kort, min storebrors flickvän sen urmines tider, lika gammal som mig och jobbar som barnboksillustratör!
Hon är den som introducerade mig för promarkers och alltså den jag har att tacka för att jag idag är där jag är.
Så tack!

Titta på hennes blogg vettja, hon är ganska fantastisk!

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Måste bara säga du är så sjukt grym på att rita! Önskar jag kunde göra hälften så bra som du gör! Sedan så är de inte alls långt kvar till vecka 4 :) Sen kan ni ha mys!

31 december 2008 kl. 01:18  
Anonymous Anonym sa...

Du är bäst älskling.

31 december 2008 kl. 03:05  
Anonymous Anonym sa...

Vad gullig du är! Tack så mycket! :-))
(och du, du är ganska så fantastisk du också)
vi mot världen, eller hur var det? ;)
Stor kram och gott nytt år! Bror din hälsar!
Ikväll ska vi vara lekledare på ett bröllop... herregud vad nervösa vi är! "för vi är ju inga talare..."

31 december 2008 kl. 10:30  
Anonymous Anonym sa...

Oj här är de en till som kan teckna ser jag! :P:P
älskar ditt porträtt av matilda!
du och matilda är ngt speciellt

9 januari 2009 kl. 07:48  
Anonymous Anonym sa...

åå fan ett t kom bort på mattias..;) snyggt...mat ias!

9 januari 2009 kl. 07:50  
Anonymous Anonym sa...

hejsan! såg en muffin du ritat på google får jag använda den i min header? /modemix.blogg.se

svara gärna.

18 april 2009 kl. 00:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida