tisdag 30 december 2008

Anna firar Nyår!


Imorgon smäller det!
Jag ska efter en hel dags jobb mötas av det bästa nyllet i världen, nämligen min bästa kompis Ribb! Hon kommer till metropolen Värnamo och vi ska sitta ihopkrupna i min lägenhet, smälla i oss allt gott vi kan hitta på hemköp och sen skölja ner allt med champagne.
Jag kan faktiskt inte tänka mig ett bättre sätt att fira nyår. Ingen press på femrätters middag, folk man inte känner, spyor och för små balklänningar.
Nu är det bara vi. Det är liksom då det blir som bäst!
(bilden är från förra hösten då vi åkte till Valencia, här hade vi gått vilse och drack mojitos tills vi hittade hem)

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gott nytt år!

31 december 2008 kl. 09:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida