lördag 6 september 2008

Anna Svarar!

Hej!

TACK för alla kommentarer, sjukt kul att mötas av så mycket fint!

Tyvärr måste jag meddela att jag just för tillfället inte hinner ta emot beställningar. Är otroligt smickrad för alla förfrågningar men jag har bara en hand att teckna med och den går varm så tyvärr får ni vänta lite. Men jag gör så gott jag kan (får väl anställa nån haha)

Nu är jag i Göteborg och dricker drinkar, ikväll blir det kalasbyxorna på!
Ha det så fint tills jag kommer hem!

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej:) klart man får fina kommentarer om man ritar fint..kolla gärna in min blogg..skulle iallafall behöva ha lite tips, använder oxå promarker..

7 september 2008 kl. 17:20  
Anonymous Anonym sa...

Hejsan! Jag har kikat igenom hela din blogg och din hemsida! Herregud vilka fina bilder!

Kan inte låta bli att känna mig lite avis på dig, jag önskar jag hade samma talang!
Älskar ditt sätt att måla!

Ha det gott!

/Karolin

7 september 2008 kl. 18:09  
Anonymous Anonym sa...

Har just kollat igenom hela din blogg, och jag kan bara ge dig omdömet: Fantastiskt! Sällan att man stöter på en så mångsidig och begåvad person. Grattis till talangen, fortsätt förvalta den väl!

7 september 2008 kl. 19:30  
Anonymous Anonym sa...

Jag vet inte riktigt hur jag kom över din blogg och hemsida men jag är riktigt glad att jag gjorde det. Jag tecknar själv men har inte gjort det på över ett år men dina otroligt vackra verk gav mig en kick. TACK!

8 september 2008 kl. 19:51  
Anonymous Anonym sa...

Vad kul det var att läsa reportaget. Vilket flyt du haft=) Låter som en drömvärld. Ska själv besöka ett litet café idag i samhället där jag bor och fråga om de vill pryda sina väggar med min konst=)

9 september 2008 kl. 13:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida