lördag 5 juli 2008

Om alltihop!


Jag har inte slutat teckna, men jag tecknar beställningar för födelsedagar, bröllop och annat och de får inte visas förrän det är dags. Har inte riktigt tid med de egna teckningarna nu.
Tyvärr.

Men jag är dränkt i papper om försäkringar och moms och fan och hans moster, men det är lite spännande och nytt och kul.
Om några veckor flyttar jag också.
Mycket nu.

Sen måste jag erkänna att priserna på mina teckningar kommer gå upp efter augusti eftersom mitt företag kommer igång på allvar då, så då blir moms och sånt på. Så då kostar det ungefär som ett par cheap monday och en tröja ;)

Ha det fint i solen!

(målningen på bilden är en akryl och gjort för nått år sen)

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men jisses Anna!? Detta trodde jag inte om dig! Äntligen, och du vet varför ;)

5 juli 2008 kl. 17:14  
Anonymous Anonym sa...

Riktigt superfin tycker jag att den är! Man vill liksom gå där

6 juli 2008 kl. 19:32  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Jag heter nina, jag bara undrar hur man gör om man vill ha ett porträtt eller en bild avtecknad av dig! ha det fint /N

6 juli 2008 kl. 21:12  
Anonymous Anonym sa...

Sjukt underbar bild.. som vanligt med andra ord ^^

7 juli 2008 kl. 22:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida