onsdag 30 juli 2008

Min dag.


Eftersom jag har fått önskemål om att jag ska skriva om vad jag gör på dagarna så gör jag nu ett försök.
Sitter med en ursnygg slinghätta och skriver. Getting blonder as we speak.
Annars tecknar jag hundar, har fått ett hundryck och tycker det är superkul (jag som inte ens är särskilt förtjust i hundar) bildbevis kommer senare.
Hoppas mitt hår inte trillar av, det är inte så förtjust i mig just nu som sliter och drar så i det.
Men om det trillar av får jag väl hoppas att jag är lika snygg som Carina Berg i snaggat huvud.

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du och Carina har ganska liknande ansiktsdrag! :) Vad roligt att få se bilder på nya lägenheten sedan!

30 juli 2008 kl. 13:34  
Anonymous Anonym sa...

Vad kul att du ville följa önskemålet :)

30 juli 2008 kl. 14:31  
Blogger Catti Ullström sa...

Carina Berg är verkligen apsnygg. Det är inte många som passar utan hår, men hon och Portman är lika snygga hur de än gör. Kristian Look kan vara glad han... :-)

30 juli 2008 kl. 19:22  
Anonymous Anonym sa...

Åh, vet du, så snart min ekonomi stabilisera ska du få en beställning från mig. Skulle nämligen hemskt gärna vilja ha ett porträtt på mig och mina hundar :)

31 juli 2008 kl. 00:56  
Anonymous Anonym sa...

hej :) jag fullkomligt älskar din blogg och dina tavlor. jag undrar bara hur länge du har hållt på med att måla? och om du alltid har haft en talang för det, eller är det helt enkelt så att "övning ger färdighet? keep up the good work!

31 juli 2008 kl. 11:32  
Blogger Anna Ileby sa...

Karin - jag har nog hållt på sålänge jag kan minnas. Vet att jag hade en målarbok med kalle anka på baksidan som jag tecknade av tusen gånger typ, då va jag kanske sex sju år. Så teckna teckna teckna och titta och härma och försök hitta din egen grej. Övning ger färdighet såklart! Men öva öva öva öva!

31 juli 2008 kl. 15:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida