tisdag 29 juli 2008

Full rulle!


På lördag flyttar jag! Innan dess ska jag packa ner allt i lådor (inte visste jag att jag ägde SÅ mycket kläder....eller jo, det visste jag) och samtidigt hinna göra fyra beställningar, posta teckningar och försöka bli brun. Det ni!
Men jag längtar tills jag får ställa upp alla saker på sin plats, det är det bästa med att flytta!
Eller att få stänga dörren bakom sig och bara va ifred, jag är en eremit som trivs bäst ensam.
Jag lovar att visa bilder på lägenheten när den är klar, om ni är intresserade vill säga!

Nu ska jag försöka hinna sova också. Det e mycket nu.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Ja! Det är vi intresserade av!

30 juli 2008 kl. 00:51  
Blogger SaraMy sa...

jätteintresserade såklart!!!

30 juli 2008 kl. 11:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida