måndag 26 maj 2008

Lite fler svar.


Hej!

Tack för alla fina kommentarer, ni får mig att aldrig vilja lägga ifrån mig pennorna!

Svar på lite frågor igen, pennorna jag använder heter Pro Marker och finns att köpa i konstnärsbutiker eller på nätet.
Pappret jag använder är alldeles nyinköpt och specialpapper för just sådana pennor, det är extra tunnt med gör att pennorna inte flyter ut eller går igenom pappret och räcker längre då pappret inte suger så mycket! Kanon bra! (även det köpte jag på nätet)
Sen som svar på frågan när jag insåg att jag ville hålla på med det här, det har jag vetat hela tiden! Har alltid haft alla extra bildkursen man kunnat få, gått på sommarkurser ända sen jag va liten. Sen gick jag estet bild på gymnasiet och efter det kom jag in på konstskolan.
På frågan om jag använder dator är svaret nej, inga datorer för mig. Allt tecknas för hand.
Om man kan beställa? Ja det kan man absolut, maila bara lite olika foton så jag har något att välja på sen tar det ungefär två dagar innan jag är klar. Skickar så fort jag ser att pengarna kommit in, då får du orginalet i A4 format!

Hoppas ni va nöjda med svaren och undrar ni något mer är det bara att fråga!

Etiketter:

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Suttit nu ett tag och kollat på dina målningar osv. Jösses du är ju helt fantastisk och målar hur bra som helst. Du har veeerkligen en talang. Jag är avundsjuk!

keep up the good work =)

26 maj 2008 kl. 12:32  
Anonymous Anonym sa...

Du är kunglig!
Och markers är superkul att rita med måste jag hålla med om

26 maj 2008 kl. 14:57  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Har skickat en förfrågan till dig via mail angående beställningsjobb :) Du är helt otrolig! Soliga hälsningar från Pyngve

26 maj 2008 kl. 19:24  
Anonymous Anonym sa...

hur många pennor/olika färger har du ungefär?
hur många nyanser av exempelvis brunt?

26 maj 2008 kl. 19:30  
Anonymous Anonym sa...

kikar in...måste säga att du e väldigt duktig!ha det bra

27 maj 2008 kl. 03:15  
Blogger Nicola sa...

åh den med blommor i munnen är helt olik det jag sett att du ritat förr. helt underbar tekning. Du är fantastiskt duktig.

27 maj 2008 kl. 04:02  
Anonymous Anonym sa...

å satan i gatan hur duktig du är....!!!!!!!!

27 maj 2008 kl. 11:01  
Anonymous Anonym sa...

Svar till anonym: jag har ungefär tre nyanser av varje färg, lite fler i just brunt och grått och olika nyanser av hudfärger. Sandstone heter den penna jag använder mest, den är lite gulbrun och helt fantastisk!

Till nho: Ja det här är en teckning som är lite mer som min "vanliga" konst. Jag gillar den, en av mina favoriter!

27 maj 2008 kl. 11:46  
Anonymous Anonym sa...

VIlken cool bild!

29 maj 2008 kl. 07:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida