fredag 23 maj 2008

Dagens Teckningar!



Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh vilka fina teckningar! Du påminner mig om min bror som också tecknar för att det är hans passion, dock är hans teckningar mer åt manga hållet. Men poängen men inlägget var att säga WOW!!Underbara bilder, speciell den med tjejen, jag önskar jag vore henne med det uttrycket i ögonen.Totalt älskar den!

23 maj 2008 kl. 14:25  
Anonymous Anonym sa...

Å vilka underbara teckningar. Måste kika runt på bloggen å hitta fler snygga teckningar:)

23 maj 2008 kl. 14:41  
Blogger RedLipsInFashion sa...

Jätte fina!

23 maj 2008 kl. 16:06  
Anonymous Anonym sa...

Jag är riktigt imponerad! Jag gillar ditt sett att rita. Verkligen jätte snyggt!

6 oktober 2008 kl. 12:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida