lördag 4 februari 2012

Anna Fixar!

Jag gillar verkligen inte att använda mobilbilder i bloggen men när det är helg är jag så illa tvungen då jag inte har någon dator hemma längre.

Men det här pysslar jag med den här helgen:


Målar pinnstolar. Vi har två av varje sort och åtta allt som allt. Två gula, två gröna, två blå och två röda.
Bordet de ska stå vid ska Emil bygga själv så det får vi återkomma till vid ett senare tillfälle.



Flyttpackar.
Har insett att jag tycker det är superroligt, att lägga allt som ett enda stort pussel, så det blir minimalt med luft i lådorna.
En egenskap jag utan tvekan ärvt efter min ömma moder.



Köper nya lampor!
De här två och den orangea på bilden innan köpte jag idag.
De här ska nog målas, ska bara komma på en lämplig färg.



Degat i soffan med Fröken.
Vi är nämligen ensamma hemma då Emil är i Frankrike och åker skidor.
Picknickkuddarna har min mamma sytt och kronärtskockorna matchar soffan perfekt!

2 kommentarer:

Blogger Cat sa...

Kul att flyttpacka? Du måste vara galen! :)

Vad änvänder du när du bloggar med mobilen? Jag har nämligen testat bloggers app, men bilderna får ett rutmönster över sig med den. Dina bilder ser ju helt klara ut...

4 februari 2012 kl. 15:46  
Anonymous Maria sa...

Det ser redan ut som att det kommer att bli en riktig färgklick innanför det där husets fyra väggar. Najs.

4 februari 2012 kl. 16:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida