torsdag 2 februari 2012

Annas REA!

Nu är det såhär, att året har ju börjat och en kalender är en färskvara.
Stora företag håller rea efter jul och nyår och eftersom jag är ett så väldigt stort och pampigt företag, gör jag samma sak!

Nu säljer jag min kalender, för ynka 200 kronor, INKLUSIVE frakt! Dvs halva priset från innan.
Dock har jag inte hur många som helst kvar så det är först till kvarn som gäller.
Är du intresserad av ett ex, maila till: ilebykalender@hotmail.se <---- notera att det ska vara .se och inte .com!



Här kommer bilder från kalendern, tagna av kalenderflickorna själva!


Clara


Sandra


Louise


Jessica


Emma


Emily


Elsa

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kan du inte skriva lite om hur det gick med försäljningen sedan? Gick det med vinst? Fick du sålt alla osv.
Du är duktig.

2 februari 2012 kl. 19:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida