söndag 6 november 2011

Anna tar Helg!




När man har ett eget företag är det svårt att ta ledigt. Är man inte på jobbet så är hjärnan där lik förbannat!
Så jag övar mig, övar på att vara ledig på helgerna. Därav dålig bloggaktiviter. För jag är ledig.

Istället har jag haft höstpicknick, ätit lax från sjön här och sjungit Singstar så jag inte kan prata idag!

Jag har också varit på posten och räknat på portrot på kalendern som verkar hamna på 50 kr istället för 35, hoppas det inte avskräcker er.

Vet ni en sak till? Att man vet att man har rätt jobb när man tänker, klockan 10.30 på söndagen, att snart, snart är det måndag igen!

4 kommentarer:

Blogger Anna - På landet Mot skogen sa...

Låter som en bra helg :) Och absolut som om du har rätt jobb!

6 november 2011 kl. 10:47  
Blogger Emma Svalander sa...

Visst är det härligt att vara egen och kunna längta till kontoret =) Håller med om att det är svårt att inte tänka jobbrelaterat även om det är helg =)

6 november 2011 kl. 14:07  
Anonymous Kuriosakabinett sa...

Du det gör du rätt i tycker jag:)

6 november 2011 kl. 15:24  
Anonymous Anonym sa...

Ja, då har man VERKLIGEN rätt jobb!

6 november 2011 kl. 21:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida