onsdag 13 juli 2011

Anna och de Eviga Husdrömmarna!


Det finns ett så himla ljuvligt hus ute på henet som jag drömmer om lite i smyg. Ett sådär superstort där man får plats med alla loppisfynd man aldrig köper pga platsbrist, ett kök där man har plats med både gå-in-skafferi och blommor på vedspisen.
Det är nått med röda hus med snickarglädje på verandan som slår an nått hos mig, en liten liten nervi min hjärna som är direkt kopplad till stugan i Värmland där vi var när jag var liten, en veranda där man kan ha gummistövlar och dricka saft och äta singoalla med seg sylt i som legat lite för länge i ett skåp.

Åh åh åh, vad jag önskar jag hade ett hus, ett med veranda och grusgång.
Där vill jag bo alla mina dagar med min man med mustasch!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida