tisdag 31 maj 2011

Dagens Porträtt!


Trots att jag sa att jag inte var sugen så lyckades jag ändå klämma in ett dagens porträtt. Det var tack vare att Emily är så hiskeligt tjusig så jag var helt enkelt tvungen att teckna henne!

Om ni inte har läst hennes blogg så borde ni verkligen göra det, hon lär dyka upp i tecknad version fler gånger. Hon är min nya inspirationskälla!


För övrigt håller jag på att måla om en hylla, sy en matta och imorgon är min sista dag i tatueringsstudion!
Det har liksom varit lite mycket på sista tiden men snart, snart börjar första dagen på resten av mitt liv! Då ska jag begrava mig i pyssel!

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Sara sa...

Helt galet snyggt! Jag älskar din stil Anna. Helt genialiskt bra. :)

31 maj 2011 kl. 21:07  
Anonymous Anonym sa...

Jättefint, jag tycker det ser ut som du! :)

1 juni 2011 kl. 13:10  
Anonymous magasinprojektet sa...

vilket väldigt fint porträtt, alltid lika bra

1 juni 2011 kl. 13:31  
Anonymous Anonym sa...

Sjukt fina bilder! Vad är det för pennor och färger du använder dig av?

/Alexandra

31 oktober 2011 kl. 15:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida