lördag 2 april 2011

Dagens Porträtt och Frågestund!


Den här bilden var egentligen en skiss till en kund, men han tyckte den va för kvinlig så jag tecknade om den lite igår (fast för min skull istället)
Jag lyssnade på Mikael Wiehe så kanske ska vi säga att den heter flickan och kråkan?


Jag är sämst i världen på att svara på frågor i kommentarsfälten och det är uselt av mig, jag vet!
Men vi gör såhär, ni kan väl skriva alla era frågor i det här inlägget så lovar jag att svara på allihop i ett separat inlägg senare!
Så fråga allt ni vill, om husplaner, teckningar, tatueringar, tidningsjobb eller vad ni nu vill veta, jag svarar på allt jag bara kan!!

Förlåt igen att jag är så dålig på att svara på era kommentarer!

Etiketter:

17 kommentarer:

Blogger Grodan sa...

:) Hon är jättefin! Hoppas du missförstod oss
rätt.. Klart hon ska vara kvinnlig när hon
är kvinna. Han tyckte nog mer att den skulle
passa på en tjej.

2 april 2011 kl. 14:17  
Anonymous Anonym sa...

kan du inte lägga in en teckning som du ritade när du var typ 12 eller nåt? :D

2 april 2011 kl. 14:24  
Anonymous Linn sa...

hej!
min fråga är om du vill ta en fika med mig och bästaste Emma när du är i Värmland nästa gång? :D

Kramar!

2 april 2011 kl. 14:35  
Anonymous Hanna sa...

Oh! Så trevligt!

1. Ungefär vad kostar det att tatuera sig? Beror såklart på storlek osv men typ en 10x10 cm stor?

2. Vad tycker du om program som tex Miami Inc?

3. Läser du många bloggar? Vilka isf?

2 april 2011 kl. 15:05  
Anonymous Olof sa...

Hej! Undrar om det kan finnas nån risk att tauera sig om man är mycket allergisk mot saker och ting? Med tanke på färgen?

Tack för en bra blogg!

2 april 2011 kl. 15:06  
Anonymous Anonym sa...

kan inte du ha en tutorial nångång? :D

2 april 2011 kl. 16:15  
Anonymous Sara sa...

Hej! Jag undrar vilka tria-markers (eller pro-markers)kulörer som du använder mest? Det är ju en djungel och skulle vara trevligt att få tips på kulörer som passar fint till porträtt (namn på dem alltså). Tack för en bra blogg!

/Sara

2 april 2011 kl. 17:27  
Anonymous Niki sa...

Hej!
Jag undrar hur mycket av din lediga tid du lägger på att rita/måla/allt som har med konst att göra? :)

Kram! /Niki

P.S. Älskar din blogg! :D

2 april 2011 kl. 17:37  
Anonymous Stina sa...

Hej, jag undrar hur du gör när du gör dina bilder digitala? Scannar du och hur ställer du in scannern i så fall? Efterbearbetar du och i så fall hur? För min del slutar det alltid med att jag får ta halvkasssa foton på min promarker bilder för de ser så himla ruttna ut när jag scannar dem.

2 april 2011 kl. 18:09  
Anonymous Anonym sa...

Vad använder du för papper? Och vilken storlek?

2 april 2011 kl. 18:38  
Anonymous Anonym sa...

hej.. du som är så lyckligt kär och har hittat en toppenkille. har du någonsin blivit sårad, känt dig värdelös och trott att du aldrig skulle hitta kärleken?

isåfall, vad har du för tips som lättar på hjärtat lite?

2 april 2011 kl. 21:16  
Anonymous Märta sa...

typ igår eller förrgår sa bloglovin att du hade lagt upp ett inlägg som hette typ "anna gör fel", men jag kunde inte läsa hela inlägget för det var borttaget. vad hade du gjort för fel? det var något om en tatuering såg jag, men exakt vad hade gått fel?

2 april 2011 kl. 21:19  
Anonymous Esmeralda sa...

Hej, Anna!

För det första vill jag bara säga att du är fantastiskt grym och otroligt inspirerade!

Kan du inte berätta om dina drömmar för framtiden? Sedan skulle jag vilja veta vad din favoritmusik är!

Kram!

2 april 2011 kl. 23:02  
Anonymous Anonym sa...

hej jag undrar hur du får illustrationsuppdrag? om du kan ge lite tipps på hur man kan få uppdrag?? såååå tacksam för sbar!!!

2 april 2011 kl. 23:29  
Anonymous Lina sa...

Ja forst vill jag saga att jag alskar din blogg, jag laser den varje dag fran London.

Min fraga ar om du inte kan borja gora mer Pin-up t-shirt och salja dem pa bloggen?

Tack for en fin blogg!

X Lina

3 april 2011 kl. 00:50  
Anonymous mia sa...

Hej du, tänkte bara fråga en liten fråga. jag ska tatuera min första tauering inom en snar framtid. jag har tänkt över det länge, och vill ha en liten gris. jag ska ha den ända som en liten kul grej bara. vad tycker du om sånt? jag har tänkt på det här superlänge och övervägt olika saker. Jag tänkte hur en tatuerare kan se på saker.
Tack för en jättefin blogg! KRAM!

4 april 2011 kl. 01:01  
Blogger Erica sa...

jag sitter och kollar igenom din blogg. du ritar fantastiskt. dock insåg jag plötsligt att det bara är främst flickor du gör. nästan inga pojkar alls..hur kommer det sig? vore kul att se. :D

8 juni 2011 kl. 08:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida