fredag 3 september 2010

Dagens Porträtt!


Nu är ritkursen snart igång, har du anmält dig och inte betalat än så får du skynda på, är det inte betalat på måndag så stryks du tyvärr från kursen den här gången!
Till er som redan har betalat, jag har fått era mail (trots att jag inte svarat) så var inte oroliga. På tidsag skickas första brevet ut, hoppas ni ska gilla det! Jag är lite nervös i ärlighetens namn!

Jag gjorde som ni sa igår, jag gick och tränade (det där med sex var jag alldeles för trött för efter det gympasset haha) och dessutom gick jag förbi tatueraren och fick min första tatueringsmaskin! Dock sitter det en penna i istället för en nål än så länge, men snart så! Ska bli väldigt spännande.

Idag åker jag till Karlstad, för imorgon har världens finaste födelsedagsbarn kalas! Nämligen min mormor som fyller 90, känn på det ni!

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Katta Kvack sa...

Men åh vad spännande. Om du behöver hud att öva på får du hojta, min hud får man alltid öva på :)

3 september 2010 kl. 12:40  
Anonymous ida.nylin.grendel@hotmail.com sa...

hej, jag har anmält mig men har tyvärr upptäckt att jag inte har råd. jag får hoppa på nästa tåg. tack. kram

3 september 2010 kl. 13:07  
Blogger amanda löwenberg sa...

ÅH så spännande, synd att jag inte hinner med att gå kursen! Hade varit kul!

3 september 2010 kl. 15:06  
Blogger Anna Nio sa...

Hej Anna, jag brukar läsa här, men inte kommentera särskilt ofta. Tänkte bara tipsa om en annan tecknande fröken som jag just snubblade över, som heter Maja Lüning och har en blogg här. Lycka till med brevkursen, det kommer helt säkert gå galant. :)

4 september 2010 kl. 00:20  
Blogger Johanna Urban sa...

Så fint :)

Hej Anna, jag vet inte om du brukar göra sånt här, men i alla fall, jag taggade dej :)

kram kram

5 september 2010 kl. 00:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida