måndag 30 augusti 2010

Anna får Paket!


Idag när jag stog och stekte kyckling iförd mina pyjamasbyxor så knackade det på dörren. Där ute stod en brevbärare som såg minst sagt förvånad ut när jag öppnade så stiligt med håret åt alla håll.
Med sig hade han ett STORT paket!

Inuti låg den absolut finaste väskan jag sett, sådär precis lagom och bra till allt!
Inuti väskan i sin tur låg ett litet paket med tre fina sjalar. Perfekt att ha i håret i höst!
Hela kalaset kom från bästa come again, som är en helt ljuvlig vintageaffär på nätet!
Det är ju egentligen dumt av mig att tipsa er om det för då försvinner ju allt fint som jag vill ha, men låt gå för den här gången då!

Tack tack snälla Lina!

Etiketter:

6 kommentarer:

Blogger Lybtar sa...

Skall omedelbart surfa in och sno åt mig alla go´bitar :)

30 augusti 2010 kl. 19:38  
Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så fint! Den ser ut att rymma mycket!

30 augusti 2010 kl. 19:58  
Anonymous cissi sa...

fin sida med mycket snyggt. Och eftersom du delade med dig så får vi andra väl ge tillbaka.

Jag kan börja
www.gilkadesign.com

30 augusti 2010 kl. 22:52  
Anonymous Emelie sa...

Jag tycker att du som är så pysslig borde måla dig en egen kaffeservis (eller åtminstone muggarna om det är svårt att få tag i vita muggar med fat!). Man kan ju köpa porslinsfärgspennor i miljoner olika fäger på t.ex. Panduro! Vore inte det roligt att designa sin egen coola muggsamling? Det hade du passat perfekt för.

31 augusti 2010 kl. 09:57  
Blogger Come again secondhand sa...

Tack fina Anna för alla värmande ord om Come again! Jag bloggade om dej och väskan idag. Kram, Lina

31 augusti 2010 kl. 21:26  
Blogger Come again secondhand sa...

Ps. Jag skrev även en liten text om dej och bloggen på sidan "Andra om Comeagain".

31 augusti 2010 kl. 21:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida