onsdag 11 augusti 2010

Dagens Porträtt!


Idag kommer alla mina gamla klasskompisar från textil till Göteborg för att gå på way out west.
Jag är inte där.
Varför i hela fridens namn är jag inte där?!
Det är så tomt här, det sitter aldrig söta flickor i hatt på Harrys längre, det kommer inga sms om att gå och fika, det finns ingen som skriker ANNAAAAA när jag kommer på stan.
Hela staden liksom ekar nu.
Jag trodde aldrig jag skulle hitta såna som dom. Inte så snabbt.
Min bästa av alla va Elin, hon va alltid alltid där så jag hade någon att sitta bredvid, någon att viska med och någon att gå till Erikshjälpen med.
Fina fina Elin.

Jag minns sista kvällen, när vi drack upp hela min flaska mojito på bara några minuter, när vi dansade och grät om vartannat.
När jag grät oavbrutet från att jag lämnade festen till att jag kom hem.
För jag visste att vi skulle aldrig vara allihop på samma ställe igen, aldrig vara sådär nära och aldrig ha sådär roligt.

Fy fan i helvete vad jag saknar er, ni betyder allt! Fina textilfamilj!

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

fina fina anna!! jag blev tårögd bara av att tänka på den sista kvällen, men den bästa kvällen. Jag kommer inte att försvinna och jag vet fler som inte heller kommer att försvinna! snart ses vi på värnamos gator och torg när jag tar med mig resten av borås crewt och hälsar på! då blir det hatten på i sann textilanda!

11 augusti 2010 kl. 13:37  
Anonymous Elin sa...

Fy fan jag börjar nästa gråta vad fint! Saknar dig en massa!

Håll ställningarna i vmo så ses vi snart, KRAM

11 augusti 2010 kl. 16:06  
Anonymous kajsa sa...

Klapp klapp på Annas söta huvud. Förstår hur det känns. Att saknad av vänner kan göra så jävla ont.
Kom till Sthlm och lek!

11 augusti 2010 kl. 16:56  
Anonymous Anonym sa...

gash vad duktig du är!

12 augusti 2010 kl. 01:17  
Anonymous D A H L È N sa...

Du är så otroligt duktigt! Visst såg jag dig i NWT? har ett par frågor till dig ;)

Bor du kvar i Karlstad?
Vad kostar att få en tatuering ritad av dig?

16 november 2010 kl. 19:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida