måndag 9 augusti 2010

Dagens Porträtt!


Nu var det allt lite VÄL längesen jag gjorde ett porträtt, så här kommer ett av söta Vintageportalen! (klicka för att se bilden större)

Jag bakade kakor igår. Kan knappt tro att det är sant, jag är liksom inte riktigt baktypen.
Jag är mer ligga i soffan och vänta på att någon annan ska baka-typen.
Goda blev dom också, så goda att jag var tvungen att äta dom både till kvällsmat igår och frukost imorse!

Idag är min första lediga dag, utan jobb.
Jag hade en hel massa saker inplanerade, men jag kommer mig liksom inte för. Det är så skönt att bara få sitta inne och vara riktigt jäkla ful att jag tror jag ska sysselsätta mig med det hela dagen.
Det kommer ju en ny ledig dag imorgon, så kanske kan jag göra allt då.

Nej nu måste jag nog se om kakorna fortfarande smakar sådär gott som de gjorde nyss.

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Elin sa...

Riktigt fin bild! Tycker mycket om! Skiftningarna i håret mot huden är så himla fint...

9 augusti 2010 kl. 13:48  
Anonymous jessica sa...

oh, jag älskar älska den! vad roligt det hade varit att ha en sådan på väggen. blir så stolt när jag ser dina teckningar och den fantastiska begåvning du bär på.

9 augusti 2010 kl. 15:13  
Blogger amanda löwenberg sa...

Åh vilken fin bild! Det är verkligen likt henne!

9 augusti 2010 kl. 15:24  
Blogger Sandra sa...

Vad duktig du är! Mycket fint! :)

9 augusti 2010 kl. 16:19  
Anonymous Emelie sa...

Haha! Ibland är det skönt att gå hemma och skrota i fulkläder. Åtminstone såna kläder man vet att andra tycker är fula, men som man trivs i själv...

9 augusti 2010 kl. 20:53  
Anonymous Isabelle sa...

Gud vad du är duktig! Väldigt fin bild =)

10 augusti 2010 kl. 15:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida