onsdag 7 juli 2010

Anna Semestrar!






Förlåt att jag varit frånvarande en stund men Emil tog med mig på minisemester några dagar.
Vi åkte till Västervik och sov på ett fängelse!
Vår plan var bara att åka bort och se vad som hände, det blev mer än lyckad och har varit så hiskeligt mysigt!

Spontanroadtrips med sin man är det bästa som finns!
Dessutom ryktas det om att jag är på framsidan av NWT (nya värmlands tidningen) idag, men jag har ingen tidning så jag får helt enkelt lita på ryktet!

PS: jag hittade artikeln och HÄR kan du också läsa den, om du nu är intresserad av mer Anna!

Etiketter:

5 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så trevligt med minisemester! Fin header också!

7 juli 2010 kl. 20:46  
Anonymous Danne Fotograf sa...

Verkar som mycket nice semester det! Å vad kul det var att se artikeln i NWT, har inte koll på konstvärlden annars men hajade till direkt över det coola självporträttet som var på bild i tidningen. Kul =)
När exakt kan man se utställningen på Tälleruds hembygdsgård? Den vill jag inte missa! :)

7 juli 2010 kl. 21:51  
Anonymous Lovisa Illustratör sa...

så mysigt ni verkar ha haft det! Spontana utflykter for the win!

7 juli 2010 kl. 23:40  
Anonymous Lina Z sa...

Hej Anna!
Jag undrar också när utställningen på Tälleruds är? Jag älskar både din och Lerins konst så det vore ju verkligen två flugor i en smäll! :) Vi funderar starkt på en spontan minisemester dit. :)

8 juli 2010 kl. 08:31  
Blogger Anna Ileby sa...

Utställningen på Tällerud börjar den 24 juli och håller på en vecka. Det är inte bara jag och Lars Lerin utan en massa andra konstnärer också! Temat i år är "väderstreck"

8 juli 2010 kl. 10:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida