söndag 25 juli 2010

Anna och Loppisrundan!




Jag har haft min storebror och Matilda här över helgen.
Så idag var stora loppisdagen. Men bäst av allt var ändå Svenssons i Lammhult!
Det är så dyrt därinne så jag knappt har råd att titta, men åhhh så mycket fint det finns där inne!
Jag nöjde mig med att få inspiration från det dyra och försöka hitta på egna fiffiga lösningar att få det lika fint hemma.

Mitt inne i affären finns det ett stort uterum med växter och massa fint, jag blev helt tagen över hur fint det var!
Jag gillade hundtapeten också, mer än jag gillar riktiga hundar.

Imorgon är jag ledig så då ska jag teckna hela dagen, så glöm inte att kika in här då!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Karin sa...

Jag var i Tällerud idag och kikade på utställningen. Väldigt mycket fint och det var kul att se dina tavlor på riktigt! Blev mest imponerad av dig och Peter Jansson. Hans akvareller är helt magiska!!

26 juli 2010 kl. 19:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida