söndag 1 mars 2009

Anna Shoppar!

Gårdagens fynd blev följande:

En WE-kjol på 75% rea = 250 kr



Mina Ullaredsprylar = luddig mössa, akvarellblock, teckningsblock, fotopapper, världens fulaste men skönaste bh, marilynstrumpor (inte med på bilden)hårnålar och nagelsax. (fötterna hade jag sen innan)



De omskrivna jeansen med snörning från HM



Två klockor! Det va rea och de kostade 20 kr styck, funderar på att gå dit å köpa alla färger. Tycker dom är superfina! Helt i gummi!



En jättebebisdräkt! Nej men en jumpsuit, så himla skön och ful. Men jag tänkte att jag skulle kunna göra den snygg på nått jäkla sätt till sommaren, vad som helst bara jag får ha på mig den jämt så magen kan få fladdra fritt!

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

var har du hittat byxdräkten? Den är inte alls ful! -supersnygg! vilka fynd du gjort.

1 mars 2009 kl. 21:16  
Anonymous Anonym sa...

hahaha, söt du är! "en jättebebisdräkt"
tror på dig, den kommer du kuna fixa fiin! låter superskönt att ha på sig... med magen alltså, en sån skulle jag behöva!

hörru förresten, du är ju rik nu ;-) KOM HIT DÅ?!?

1 mars 2009 kl. 22:31  
Anonymous Anonym sa...

var klockorna från h&m? urläckra!!!

1 mars 2009 kl. 23:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida