torsdag 18 december 2008

Anna Shoppar!



Jag är sjuk idag, va på väg till jobbet när jag insåg hur illa jag faktiskt mådde och att allting snurrade. Gick och la mig och somnade om men när jag vaknade tre timmar senare mådde jag inte ett dugg bättre. Nu har jag pillat i mig lite mat och masade mig ner för att kolla in skorean (som jag väntat), allt snurrade och jag mådde pyton men fick tag i julklapp åt Emil och julklapp åt mig med för den delen.
Fina va? (dom vita är till mig, jag tänker mig vår, kjol och nya vita tygskor!)

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

finfina skor!
stackare som är sjuk... men du får tänka såhär, att det är bra att du är sjuk nu så du hinner bli frisk innan julafton? ;)
kramkram!!

18 december 2008 kl. 16:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida