måndag 8 december 2008

Anna är Sjuk!


Emil har varit här sen i torsdags (därav den värdelösa uppdateringen) och vi har hunnit med massa mys och roligheter och det har varit så himla skönt att han va här länge, så det nästan började kännas som vardag igen. Jag älskar att ha honom här!
Men igår brakade helvetet löst och jag höll på att frysa ihjäl och febern var ett faktum. I natt sov jag och Emil i en 90 säng och jag hade långbyxor, två tröjor, raggsockar och mössa på mig. Stackars Emil svettades väl ihjäl bredvid mig.
Men idag har han tagit hand om mig å gett mig ipren å halstabletter och whopper.
Det är kärlek det!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Krya på dig Anna!

8 december 2008 kl. 12:53  
Anonymous Anonym sa...

Maybe this can cheer you up?!
http://www.papper.fi/?q=node/9
El artikelo om bland annat el du! Bara att trycka på tidningen längst upp i vänstra hörnet med snubben som bär hundmask. Så laddar du ned tidningen, går fortfort, och kan läsa artikeln en bit ned och se din finfina illustration. Jey!
Krya på dig sötnos, Kram

8 december 2008 kl. 16:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida