onsdag 10 december 2008

Anna Inreder!






Försökte göra mig glad och lite friskare idag (glad lyckades, frisk, not so much)
Detta blev resultatet. Visst är de sydda bakelserna alldeles ljuvliga?!

Dessutom sålde jag en tavla idag och mitt nya löfte till mig själv är att när jag säljer konst, ska jag också köpa konst av någon annan för pengarna.
Så jag ringde upp min bästa vän Wenche (som är möbeldesigner) och köpte en av hennes ljuvliga lampor med stickad fot! Bild kommer så fort jag får den levererad! Kan knappt bärga mig!
Så nu om någon mot förmodan skulle göra ett "hemma-hos-repotage" så kan jag det stå "och lampan har Anna köpt av möbeldesignern och den goda vännen Wenche". Flott va?!

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

spännande! har inte denna Wenche någon sida där man kan se hennes grejer?

11 december 2008 kl. 08:20  
Anonymous Anonym sa...

Oj vad jag älskar din blogg! Du ritar så himla fint och ditt hem! Aah jag vill bo där! Emma från Muminland

11 december 2008 kl. 13:43  
Blogger wenche sa...

vad gullig du är som lagt mig som bästis :)
ska se vad jag kan ordna för namn till dig...är ju inte helt proffs på bloggandet ännu.
ska bli kul o ses till jul. är antagligen i gvd över nyår. då kanske vi kan leka också.

12 december 2008 kl. 14:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida