måndag 17 november 2008

Anna SKA på fest! (för tusan)


Nu kom ju chansen till fest, goodiebags och min chans att visa mig utanför min lilla skrubb! Nämligen Amandas rosa fest!

Jag vill gå av två enkla anledningar (eller tre kanske)
1.) Jag tycker att illustratörer också ska ha kul, inte BARA modebloggerskorna!
2.) Jag tycker att gratis är gott (och har dessutom inte råd med annat än gratis just nu)
3.) Jag vill få känna mig fin och ha en klänning som gör sig bra när man snurrar runt runt

Så nu du Amanda får du nog ta och bjuda mig! Jag kan ge dig en teckning för besväret (jag har ju så många på dig så jag kan gödsla med dom!)

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag håller med dig fullständigt! Mer uppmärksamhet till illustratörerna! Det är ju trots allt vi som har talang ;) (aaah det är därför, de vill inte ha konkurrens & bli avslöjade att det enda de kan är att klä sig fint..ooops sa jag för mkt nu?!)

17 november 2008 kl. 22:09  
Anonymous Anonym sa...

Haha, du är så bedårande!

17 november 2008 kl. 23:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida