fredag 2 april 2010

Anna går på Auktion!






Idag var det auktionspremiär för mig och Emil!
Det va så himla roligt och jag skrek för full hals (när jag väl vågade).
Vad vi fyndade ska jag visa lite senare. Eller fyndade och fyndade, det skenade iväg ganska bra men när jag väl bestämt mig så SKA jag ha det!
Dock missade jag två gula bumlinglampor, men man kan inte få allt här i världen.

Jag hade gjort picknick, BAKAT bullarna alldeles själv (det krävdes bara tre försök) och kaffe dricker vi ur Mon Ami muggar.
Jag hade på mig min finaste sjömanskofta som jag fått av Jumperfabriken. Den är nog det finaste klädesplagg jag äger.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Julia sa...

Moheda?

3 april 2010 kl. 11:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida