söndag 8 februari 2009

Anna Inreder!

Eftersom min nya lägenhet är möblerad så har jag vissa begränsningar men det finns vissa saker jag bara inte kan vara utan för att det ska kännas som hemma!
It´s all in the details!

Min Stig Lindberg-kopp är ett måste! Sen den hemskt fina Stenmark bilden med texten "När man är lycklig; vad löjligt man beter sig - vad lycklig man är!"



Min finaste klänning måste hänga synligt och göra mig glad.



Rosa diskborste med vita prickar.



Berså och Ittala blir ju vem som helst lycklig av!



Kärleksbrev och bästa vänner är det enda man behöver.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Måste säga att lägenheten då fått tag på ser fräsch ut. All lycka till imorrn på nya jobbet!=)

8 februari 2009 kl. 19:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida