söndag 22 juni 2008

Dagens Porträtt!


Underbara Clara igen. Hon är så bra.

Etiketter:

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

heeey!
tittade lite på din blogg.
gör du om bilder?
har en fråga angående, om du har lust att göra några bilder till mig?

mvh emma
http://www.styleofeternity.blogspot.com

emmatour2006@hotmail.com

23 juni 2008 kl. 19:48  
Anonymous Anonym sa...

ooh såå fiiint du gör :)

23 juni 2008 kl. 21:11  
Anonymous Anonym sa...

snyggt! :D

Hur väljer du bilder för bloggen???

Keep up your awesome job!

24 juni 2008 kl. 19:47  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Kan inte du berätta lite om din utbildning *intresserad*
//Bea

24 juni 2008 kl. 20:11  
Anonymous Anonym sa...

Hey Anna!

Underbara Clara är absolut en av mina favoriter och du är så duktig!

Tack för din post här om dagen förresten. Hoppas allt är bäst med dig och att du fortsätter i det här spåret.

Kram //Thina

Ps. Nu får du kolla in min nya blogg, när det väl är uppe ;)

24 juni 2008 kl. 21:56  
Anonymous Anonym sa...

OOoooh, jag gillar't! Mycket mycket. Här kommer jag att titta in snart igen.

29 juni 2008 kl. 01:13  
Anonymous Anonym sa...

hey, skitsnygg teckning, verkligen. nyfiken på hur lång tid det tar för dig att göra en teckning? hur många brukar du göra på en dag? kram!

30 juni 2008 kl. 17:05  
Blogger Anna Ileby sa...

Nudistpolka jag gör en teckning ungefär på 40 minuter typ, en del dagar gör jag ingen, andra dagar gör jag fyra fem stycken!

30 juni 2008 kl. 20:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida